torstai 26. helmikuuta 2015

Sitä vuoristorataa vain



Eilen olin innoissani. Eilen olin turhautunut. Eilen olin onnellinen, eilen olin murtunut. Eilen minulla oli päivä täynnä asiaa, ajatuksia.

Maistoin makeaa kaakaokahvia. Join vahvan tummapaahtoista jossa maistoin paahteisen puisia mutta hyviä vivahteita. Selailin verkossa ja toivoin 20 prosentin riittävän minulle.

Minä kirjoitin sanoja, merkityksellisiä, merkityksettömiä, jotain siltä väliltäkin. Haaveilin tutun kanssa kuinka joku päivä menemme johonkin laavulle puiden kanssa ja paistetaan makkaraa. Ihan vain koska voimme.

Pelasin 50snt arvosta pelikoneilla.

Keskustelin paljon musiikkia.

Eilen minä luin vanhoja viestejä ja en jaksanut nousta lattialta pitkään aikaan, sanat lamauttivat. Tunteet joita koki, ne olivat niin voimakkaita että en halunnut kuin unohtaa.

Mutta pienet, sitäkin tärkeämmät asiat jäivät eilisestä. Ystävälliset ajatukset.

Kiitokset teille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna sana!