torstai 16. elokuuta 2012

Hämmennystä

Vierasta ja tuttua.
En tiedä, kaipaan edelleen sitä aikaa kun kaverit tapas muutenkin kuin alkoholin ääressä.
Tai muuten vaan kylällä.

Kesäkin oli ja meni, kylmä ja sateinen. Ei oikein iskenyt.
Tammerfest käytiin Hennan kanssa katsomassa, siinä kesä olikin.
Kertaakaan en edes päässyt järveen uimaan kunnolla. Kylmät vedet...
Ne kerrat kun aurinko paistoi ja toiveikkaana etsin ihmisiä satamasta,
ei ketään löytynyt vaikka hetken odottikin..

Oon vierautunu siitä porukasta johon luulin tulevani edelleen ilman ongelmia.
Koulu alkoi, olen seurassa josta tunnen enää kaksi niin että he voivat keskustella kanssani ilman
painostavaa ilmapiiriä.

Vieraannuin liikaa Hennan ja Tikkakosken takia muista kavereista, olin aina jossain muualla.
Täytyy yrittää saaha kaikki kontaktit uudelleen, ei kai siinä muu auta.

Sarankin luulin unohtaneen mut kun ei ole vastannut viesteihin, mutta en vain saanut tietää että numero oli vaihtunut. Kahville täs joku päivä, pakko. :)

Tää jäi kesken, huomenna varmaan lisää sit.
Koulukuvaukset huomenna niin en hirveitä silmäpusseja meinannu hankkia kuvaan.

1 kommentti:

  1. Hölmö, luulis sun tietävän että jos en viesteihin vastaa niin se ei johdu siitä ettei vaan kiinnostais vaan ihan muista syistä :) kyllä minä lähes aina vastaan jos oikeeseen numeroon pistää ;) ens viikolla tosiaan kahville vaihtaan kuulumisia!

    Ainiin, ja et tosiaan ole ainoa jolla on samoja fiiliksiä.. Kesä oli paska, kaverit on kaukana ja niitä on ikävä. Minä oon vaan nii huono ottaan yhteyttä kehenkään ja myöskin olemaan nykyään enää kenenkään seurassa luonnollisesti.. :s

    VastaaPoista

Anna sana!