sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Revin ajalta siivet ja hautaan ne syvälle sisälleni

Onpahan jääny muuten vähälle blogiin kirjottelu!

Jos vaikka kuulumisia heittelis vähän tännekkin:

Vaihdoin tässä lukiota takas Laukaaseen - kiitos sen mulla on ollut kaikenlaista ajankulua.
Samoja tuttuja ihmisiä, just sitä mitä tarvitsinkin.
Oon viimeset kolme päivääkin pakertanu kouluhommia enemmän kuin koskaan.
Tekstiä oon syytäny kaiken maailman papereille varmaan kokonaisen kirjan verran.
Seuraavassa jaksossa voisi noita pakollisia tehtäviä tehä enemmän aikasemmin ettei käy näin...

Kesätöitäkin oon hakenu aktiivisesti, oon tän päivän jälkeen pistäny reilusti yli 10 paikkaan kesätyöhakemusta.
Tänään pistin viiteen, tällä kertaa oli pakko alentua myös puhelinmyyntiin hakemaan.
Jos en edes sinne pääse niin on aika paska fiilis.

Ei tulis uusia PA-kamoja reeniksille sillo enää.

Bändin kanssa hitosti säätöä ollut lähiaikoina.
Epätoivoisen raivokasta keikkojen hakemista,
lukemattomia hetkiä demobiisien vääntämistä,
tuhansia ideoita jotka ei sovi just tiettyyn kohtaan,
satoja tunteja päässä soineita melodioita,
viisi biisiä ja ulostulo.

Paineen alla ihmiset muuttuvat.

Niin minäkin.

Minun on hyväksyttävä se, mutta sitä en hyväksy etteikö muut tekisi samoin.

Pääasia että biisit on valmiit.

Juuri nyt minä en pidä bändistäni yhtään, ihan kuin eivät hekään.
Sillä ei ole väliä, ne ajatukset hälvenevät kuitenkin joskus jos ovat hälvetäkseen.
Huomenna tai vasta vuoden päästä.
Ehkä seuraavan keikan jälkeen tai ehkä mietitään missä meni väärin.

En minä ole täydellinen, mutta kerrankin nautin siitä mitä jo olen.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna sana!