tiistai 3. maaliskuuta 2015

Olenko minä hukannut elämisen taidon?



Olenko minä hukannut elämisen taidon?

Olo on niin tyhjä. Välinpitämätön. Silti jotain. Sisälläni on jotain erilaista, jotain mitä en ole aiemmin tunnistanut omakseni. Se on kevyttä mutta se ei ole iloa.

Olenko minä hukannut elämisen taidon?



Olen luovuttanut elämässäni. En tavoittele enää mitään. Elän päivä kerrallaan. Elämä tuo mitä tuo, jatkan polkua jonka jo valitsin enkä etsi suurempia sivupolkuja. Olen eksynyt ja käynyt liian monta umpikujaa. Seuraan vain mielitekoja, en minä kaipaa enempää. En kestä enempää. Haluaisin käydä Turussa, mutta pelkään vähän.

Rikon kappaleiden alkuja ja unelmoin siitä olotilasta viime kesän alussa että olin valmis tekemään mitä vain. Nyt en edes ajattele.

Olenko minä tosiaan hukannut elämisen taidon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna sana!