tiistai 11. maaliskuuta 2014

Tulitikun sytytän, petrooli palamaan

Pää räjähtää.

Aikaa ei ole ja kaikki on vain tulevan odotusta.

Enkun, fysiikan ja matikan kirjoitukset.

Tampere

On se saatana, kerrankin lähden omilleni, omaan kämppään, omilla rahoilla, omalla autolla, omaan aivan 100% itse omilla puheenlahjoillani hommaamaani työpaikkaan.

Ja jännittää selviänkö: onko minulle töitä niin että selviän koulujen alkuun? Ei pidä ajatella. Kyllä minä aina pärjään!

En kerkeä tai jaksa tässä kirjoitella saati syventyä hirveästi. Tampereella olkoon varmaan sitten seuraavia postauksia. Minulla on mahtavia ihmisiä ympärilläni.

2 kommenttia:

  1. Oon niin ylpee susta ja etenkin ilonen sun puolesta! Mahtavaa, oikeesti :)
    En oo ehtiny/muistanu laittaa viestiä, anteeks :< sulla ehkä kuitenkin viä kiireempi ku mulla? Millon lähdet, pianko jo?? Et sitten karkaa ennenku tuut sanoo heipat!

    VastaaPoista
  2. Sä täällä jo ennen kuin ite pistin viestiä. :D Elä anteeks pyytele ollenkaan, ei oo kyl yhtään ollu tunne et oisit voinu muka aktiivisempi olla kaiken tän keskellä. Ja en karkaa, tästä olikin jo puhetta. (:
    I'll see ya soon!

    VastaaPoista

Anna sana!